środa, 25 maja 2016

Chcecie okiełznać swój komputer - dostęp do wiedzy tajemnej ;)





Ciekawa jestem jak idzie Wam ogarnianie tych wszystkich facebooków, komputerów i innych "internetów".

Sama borykam się z tym tematem. Raz wychodzi mi to lepiej raz gorzej.
Kiedyś nie miałam nawet facebooka, bo nie wydawał mi się w ogóle potrzebny. Gdyby nie potrzeba założenia konta firmowego czyli fan page pewnie do dziś bym go nie miała ;)
Z obsługą komputera, który nie zawsze chce współpracować i ma zwyczajnie focha (no bo jak inaczej to wytłumaczyć ;) ) też bywa różnie.

Jednak wczoraj dokonałam wspaniałego odkrycia. 
Trafiłam na babski blog.
Serwisantka po ludzku (czyli w kobiecym języku) tłumaczy jak okiełznać wszystkie te około komputerowe sprawy http://www.serwisantka.pl 
Jestem zachwycona tym miejscem. Masa przydatnej wiedzy.
Lecę zgłębiać wiedzę tajemną ;)

2 komentarze:

  1. Cieszę się, że mogę Ci pomóc i dziękuję za polecenie ;-) Gdybyś miała jakieś pytania, na które nie znalazłaś odpowiedzi na moim blogu, to śmiało pisz na maila :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki. Czytam Twój blog z wielkim zainteresowaniem :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedzenie naszego bloga i pozostawienie komentarza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...