środa, 18 maja 2016

Bransoletki na gumce i a`la celebrytki

Nie spodziewałam się, że nawlekanie koralików na gumkę sprawi mi tyle radości ;)
A jednak. Tym razem zrobiłam bransoletkę dla siebie i córki.






Błękitna w (obowiązkowym w tym sezonie ) kolorze Serenity dla mamy. 
Do swojej dołączyłam małą zawieszkę (a`la celebrytkę).
Jak to kobieta, nie mogłam się zdecydować czy bardziej pasuje tu celebrytka w kolorze blue czy gray ;)
Wygrała jednak moja wielka miłość do szarości.



Różowa w (drugim obowiązkowym w tym sezonie ) kolorze Pink Quartz dla córki.





Jeśli chcecie być na bieżąco z trendami zajrzyjcie do mojego wpisu na ten temat tutaj


Zawieszka równie dobrze prezentuje się na szyi jako wisiorek na łańcuszku kulkowym




Większy wybór wisiorków znajdziecie








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie naszego bloga i pozostawienie komentarza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...