wtorek, 30 grudnia 2014

Ostatnie dni promocji

Rok 2014 powoli przechodzi do historii.

Końca dobiega również nasza promocja do -30%.

Został już tylko 1 dzień (do 31.12.2014 do 23:59) na dokonanie zakupów
w promocyjnych cenach.



Zasady promocji w sklepie detalicznym i hurtowym:


Zapraszamy do naszego sklepu hurtowego i detalicznego.



W nadchodzącym 2015 roku życzymy Państwu wielkiej kreatywności, zapału
do rozwijania i poszerzania swoich craftowych umiejętności oraz wiele
radości i pomyślności.


Wszystkim Klientom i Firmom z nami współpracującym dziękujemy za owocny rok.

Życzymy Państwu i sobie oby kolejny był jeszcze lepszy.

2 komentarze:

  1. Korzystając z tych ostatnich dni promocji (która była wspaniałym pomysłem!) mogłam w końcu "obkupić się" nieco w bazy z rantem, które już od dłuższego czasu bardzo mnie kusiły.
    Przy okazji wymyśliłam nowy sposób na dodanie im blasku - taśmy cyrkoniowe. Migocą jak szalone ;)
    Pozdrawiam i serdecznie dziękuję za tę promocję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bazy są super.
      Widziałam je u Pani na blogu ;)
      Cieszę się, że udało się Pani wykorzystać naszą promocję :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedzenie naszego bloga i pozostawienie komentarza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...