czwartek, 3 marca 2016

Nickiel - love story ciąg dalszy

O tym, że kocham się w nicklu to już chyba wszyscy wiedzą ;)
Teraz moja miłość weszła na wyższy poziom.
Użyłam koralików treasure w moim ukochanym kolorze.
Pierwszy raz robiłam sznur szydełkowo koralikowy z treasure w czasie akcji na rzecz WOŚP.
Sznury w naszyjniku "Triangulum" są zrobione z treasure.
Obiecałam sobie wtedy, że wkrótce użyję tych koralików raz jeszcze.
Jest w nich coś magicznego. Bransoletka koralikowa z treasure prezentuje się o niebo lepiej niż ze zwykłych Toho 11/0 czy 15/0.
Zresztą oceńcie same :)





W roli charmsa występuje serduszko wykonane na podstawie wzoru Silver Aguti
Zrobiłam je z Toho 15/0. Jest maleńkie.





Żeby pokazać Wam rozmiar serduszka położyłam je koło 2 zł.









5 komentarzy:

  1. ale się pospieszyłaś śliczna a serduszko mmmmmmmmm

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, też uwielbiam nickle i podziwiam to malutkie serduszko ❤ to prawdziwe maleństwo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, też uwielbiam nickle i podziwiam to malutkie serduszko ❤ to prawdziwe maleństwo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie naszego bloga i pozostawienie komentarza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...