wtorek, 9 czerwca 2015

Wtorkowe inspiracje - kolejny odcinek


Na dziś przygotowałyśmy z Asią 2 naszyjniki.
Jeden w "ascetycznych" kolorach a drugi w gorącej czerwieni.


Moja wariacja na temat pięknej ażurowej zawieszki DE494 to monochromatyczny naszyjnik.
Centralna część to zawieszka, która kojarzy mi się z orientem.
Sznur został wykonany ściegiem cubic raw.
Użyłam koralików w kolorze mojej ukochanej, głębokiej szarości.
O dziwo nie jest to Toho ;)
Użyłam koralików "no name" made in China.
Na szczęście nie były to typowe chińskie "krzywolce".
Można je u nas kupić w dziale "Drobne równiejsze" tutaj
W tym projekcie użyłam ciemnego srebra.
Już wcześniej ich używałam do sznurów koralikowych i byłam bardzo zadowolona :)











Szczegółowe informacje o naszyjniku Joanny znajdziecie tutaj.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie naszego bloga i pozostawienie komentarza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...