piątek, 24 października 2014

Bazy NUNN - nowa kolorystyka i rozmiarówka

W końcu przyleciały.
Specjalnie zamówione w związku z prośbami z Wszej strony.
Nowe rozmiaru baz Nunn do bransoletek to 60mm i 70mm.
60mm - to ma mniejsze rączki, a 70mm na konkretniejsze (czyli i ja będę miała swojego Nunna :) )
Żeby radości było więcej jest i poszerzona kolorystyka.
Ciemne srebro (mieliśmy ten kolor wcześniej), srebro, złoto, różowe złoto i czerń.
Wszystkie kolory w 3 rozmiarach 60mm, 65mm i 70mm.
Do tego "rowek", w którym umieszczamy koraliki jest w 9 rozmiarach
3,2 mm
5,2 mm
6,2 mm
7,2 mm
8,2 mm
9,2 mm
10,2 mm
20 mm
30mm

Fotki poglądowe w 3 rozmiarach dla przykładu (wszystko to w 5 kolorach):





Do kompletu są jeszcze pierścionki
Tak samo w 5 kolorach i w 6 rozmiarach #16, #17, #18, #19, #20 i #21.
Nie będzie już wymówiki typu "bo nie ma mojego rozmiaru" ;)
Do tego jest kurs na Pierścionek na bazie Nunn od Joasi Niewieczerzał tutaj
Nie będzie też wymówki "bo ja nie umiem";)

Dla przypomnienia fotka bransoletek Joasi i jej blog.
Widziałam je w zeszłą sobotę na żywo. Są BOSKIE.
Folkowa 30mm najbardziej mi się podoba :))) 



Wieczorem siadam nad moją wyczekaną, wytęsknioną bazą i pierścionkiem :)))))


Na fotce 5 kolorów i 6 rozmiarów pierścionków.


Bransoletki i pierścionki już są dostępne w hurcie, wkrótce w detalu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie naszego bloga i pozostawienie komentarza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...