środa, 13 listopada 2013

„Włóczkowe graffiti w Puszczy Zielonce”

Kilka tygodni temu rozpoczął się projekt  „TworzyMY Puszczę Zielonkę”.
Byłam z moją córką na jednych zajęciach  link 
Nauczyłyśmy się dziergać na palcach.
Moja 4 letnia córka robi teraz szaliki na palcach.
Ze względów zdrowotnych nie mogłam uczestniczyć w kolejnych zajęciach :(
Na bieżąco śledziłam poczynania koleżanek na facebooku  link
W najbliższą sobotę odbędzie się happening kończący projekt   SZCZEGÓŁY

Odbywać się będą również otwarte warsztaty.

Jeśli możecie stawcie się w sobotę 16.11.2013r w godzinach od 11:00 do 13:00 na parkingu leśnym przy Dziewiczej Górze :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie naszego bloga i pozostawienie komentarza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...